\n

Free download Antic Teatre 12 i 13.09.19 ESTHER RODRGUEZ-BARBERO - WE CAN DANCE. video and edit with RedcoolMedia movie maker MovieStudio video editor online and AudioStudio audio editor onlin

This is the free video Antic Teatre 12 i 13.09.19 ESTHER RODRGUEZ-BARBERO - WE CAN DANCE. that can be downloaded, played and edit with our RedcoolMedia movie maker MovieStudio free video editor online and AudioStudio free audio editor online

VIDEO DESCRIPTION:

Play, download and edit the free video Antic Teatre 12 i 13.09.19 ESTHER RODRGUEZ-BARBERO - WE CAN DANCE..

Més/ más / more INFO:
CAT: anticteatre.com/events/event/esther-rodriguez-barbero-we-can-dance/
CAST: anticteatre.com/events/event/esther-rodriguez-barbero-we-can-dance/?lang=es
ENG: anticteatre.com/events/event/esther-rodriguez-barbero-we-can-dance/?lang=en

ESTHER RODRÍGUEZ-BARBERO
WE CAN DANCE. - Nous llenguatges del cos
el 12 i 13 d'octubre a l'Antic Teatre - anticteatre.com/

Creació: ESTHER RODRÍGUEZ-BARBERO

Música: VITALY FRANCO/LAUTARO REYES

Il·luminació i escenografia: VÍCTOR COLMENERO MIR

Amb la col·laboració de: CENTRO DANZA CANAL (CDC), LA CALDERA (BARCELONA), L’ESTRUCH. FÀBRICA DE CREACIÓ DE LES ARTS EN VIU (SABADELL), LEAL.LAV | LABORATORIO DE ARTES EN VIVO (TEATRO LEAL, LA LAGUNA), CERTAMEN COREOGRÁFICO MADRID, G.R.U.A. GRUP DE RECERCA D’UNIVERSOS ARTÍSTICS, THE A.PASS RESEARCH CENTER (BRUSSEL·LES).

Ayuda a la producción: COMUNIDAD DE MADRID.

Agraïments: MARIALENA MAROUDA, PABLO SACRISTÁN, SHERVIN KIARNESI, CLARA PAMPYN, ALBERTO ALONSO, LARA BROWN, XIRI NOIR, JAVIER CUEVAS, ADÁN HERNÁNDEZ, LAURA KUMIN, LILIA MESTRE, VERIDIANA ZURITA, ÓSCAR DASÍ, CARMEN FUENTES.

estherbarbero.com/

#wecandance

We Can Dance és un acte de celebració, és un acompanyant o, més aviat, una invitació al ball o, potser, perhaps, també una discoteca. Aquesta peça fa un recorregut entre allò possible i allò prohibit a través de lleis que regulen o prohibeixen l’acte de ballar en diferents llocs, qüestionant on són els límits propis i aliens.

Part d’aquest primer pas que es dona abans de veure’ns ballant. Un cop es comença, és difícil aturar-lo, et fiques en la remenada, en aquest tic disco. En quin moment un moviment esdevé ball? Què passa quan es dona en llocs on està prohibit?

Un joc escènic construït mitjançant un engranatge entre tres cossos en escena: el cos que punxa, el cos que il·lumina i el cos que balla.

Esther Rodríguez-Barbero. Creadora escènica, performer i arquitecta. Es forma en dansa contemporània paral·lelament als estudis d’arquitectura. Treballa en la investigació a través de la pràctica artística. La seva feina es mou entre la coreografia, el fet performatiu i l’arquitectònic, emprant principis associats a les esmentades disciplines per dissenyar pràctiques espacials i socials. Aquestes proposen revisar hàbits i comportaments com a estratègia coreogràfica per expandir l’espai performatiu. Investiga en el context d’a.pass (The a.pass Research Center) a Brussel·les. Les darreres feines han estat Guided Tour (Artistas en Residencia 2018, La Casa Encendida-CA2M Centro de Arte Dos de Mayo), We Can Dance (Centro Danza Canal, La Caldera, L’Estruch, Leal.Lav 2017-18), The Manual: On Ways To Inhabit a Table (Decoratelier, Nadine, Brussel·les 2018). Actualment treballa en la següent cocreació Affect junt amb Clara Pampyn en residència al Centro de Danza Canal.

Víctor Colmenero Mir / Il·luminació. Llicenciat en escenografia, il·luminació i vestuari per la RESAD. Realitza el màster d’estudis artístics transversals de l’Escuela SUR amb el patrocini de la beca Acciona i el Programa Sin Créditos ’17 per la Comunidad de Madrid. En l’àmbit escènic ha treballat amb companyies com Sharon Fridman, Fabian Thomé o Constanza Macras; i en el camp audiovisual, en sèries com La pecera de Eva o Juego de Tronos i llargmetratges amb Gil Parrondo o Luis López Carrasco. En l’actualitat realitza els projectes Item Perspectiva, subvencionat per l’Ayuntamiento de Madrid y En la Naturaleza, un projecte en col·laboració amb Irene Cantero i David Benito que forma part dels Artistas en Residencia de La Casa Encenida y CA2M.

Lautaro Reyes Sáez / Sonido. Director i performer. Format en dansa contemporània i clàssica en diferents escoles de Xile, Argentina i Cuba. En 2014 rep la beca Danceweb Europe ’14. Paral·lelament comença el projecte propi, Camaralucida, i treballa en residència a La Caldera, L’Estruch, Fabra i Coats, Centro Danza Canal y CSC Bassano del Grappa (Italia). Ha creat el disseny de so per a Camaralucida, per a Stand Alone, curtmetratge dirigit per Guido Sarli, i per a El Resto, instal·lació de Fernando Gandasegui. Ha presentat treballs a Antic Teatre, Conde Duque, SAT! Sant Andreu Teatre, Sala Hiroshima i Mercat de les Flors, i ha participat en els festivals Sismògraf, Per amor a l’hart (Festival d’Arts de Carrer de L’Hospitalet), Dansat, DNA Movement | Romaeuropa i SÂLMON

Download, play and edit free videos and free audios from Antic Teatre 12 i 13.09.19 ESTHER RODRGUEZ-BARBERO - WE CAN DANCE. using RedcoolMedia.net web apps

Ad